Topul profitabilităţii pe angajat pentru cele mai mari companii din România

Dintre angajaţii celor mai importante 20 de companii româneşti în funcţie de cifra de afaceri, cei ai OMV Petrom Marketing sunt cei mai profitabili, fiecare dintre cei 210 angajaţi find responsabili pentru 1,526 milioane lei profit net.

Urmărește
2499 afișări
Imaginea articolului Topul profitabilităţii pe angajat pentru cele mai mari companii din România

Topul profitabilităţii pe angajat pentru cele mai mari companii din România

Compania, care se ocupă cu comerţul cu amănuntul al carburanţilor, are 210 salariaţi şi un profit net, anul trecut, de 320,5 milioane lei.

Angajaţii Dacia, prima companie din topul cifrelor de afaceri înregistrează o profitabilitate de 37.802 lei pe angajat, cu 14.261 de lucrători. Cu 2.399 de angajaţi, OMV Petrom SA, companie care extrage petrol, consemnează un profit de 180.145 lei/angajat.

Rompetrol Rafinare, care deţine rafinăria Petromidia, locul 4 în topul cifrelor de afaceri, are 1.061 de angajaţi şi 394.250 lei/profit/angajat, iar Rompetrol Downstream (locul 6) are 302.139 lei pentru fiecare din cei 561 de angajaţi.

Cel mai bine poziţionat retailer în topul cifrelor de afaceri este Kaufland, pe locul 5, fiecare din cei 13.519 ngajaţi realizînd un profit de 49.582 lei. Cel mai profitabil retailer este Dedeman, cu 90.558 lei/angajat (9.818 angajaţi), urmat de Lidl, cu 73.251 de lei profit/anagajat şi cu 4.815 angajaţi, Metro cu 29.708 lei/angajat, MegaImage şi Carrefour cu câte 21.000 lei angajat şi Profi, cu 11.224 lei/anagajat.

British American Tobacco Trading, compania care se ocupă cu comerţul cu ridicata al produselor din tutun, are o profitabilitate ridicată, de 449.962 lei/angajat, cu 679 de angajaţi.

O valoare apropiată are E.O n Energie România SA, cu 182 de angajaţi şi 397.802 lei/angajat profit.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici