Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese

Tot mai mulţi români se plâng de serviciile de telefonie mobilă, ca şi de cele de utilităţi, în condiţiile în care tarifele cresc de la un an la altul, fără ca aceste sume să se vadă neapărat în rezolvarea problemelor.

Urmărește
30 afișări
Imaginea articolului Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese

Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese (Imagine: Claudia Veja/Mediafax Foto)

În primele patru luni, abonaţii companiilor de telefonie au trimis aproape 1.300 de petiţii către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), nemulţumiţi de calitatea serviciilor, cu 13% mai multe reclamaţii faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

De departe, în topul problemelor se află abaterile de informare, declară pentru Gândul reprezentanţii ANPC, care spun că niciun operator de telefonie nu a scăpat nereclamat.

Citeşte mai multe despre reclamaţiile la telefonie şi utilităţi pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici