Topul restaurantelor McDonald's din România, după încasări

Restaurantul McDonald's din Piaţa Romană, deschis acum mai bine de 15 ani, are în fiecare an peste 2 milioane de clienţi şi venituri estimate de ZF la 3-4 milioane de euro, ceea ce înseamnă că fiecare bucureştean merge o dată pe an aici şi lasă la casă 1,5-2 euro.

Urmărește
909 afișări
Imaginea articolului Topul restaurantelor McDonald's din România, după încasări

Topul restaurantelor McDonald's din România, după încasări

"Această zonă (Piaţa Romană - n.red.) este una cu potenţial uriaş pentru business, iar restaurantul nostru de aici este în top cinci cele mai bune unităţi pentru companie", spune Daniel Boaje, directorul general al McDonald's, care în 1996 când a fost deschis restaurantul din Piaţa Romană a fost primul director al acestuia. El mai spune că anual unitatea are peste două milioane de clienţi. La nivel naţional McDonald's are circa 140.000 de clienţi pe zi, respectiv circa 51 milioane de clienţi pe an. La o cifră de afaceri de 94 mil. euro în 2011, calculele ZF arată că valoarea medie a bonului de casă în reţeaua McDonald's a fost anul trecut de 1,8 euro.

Cel mai bun restaurant din Bucureşti

Reprezentanţii celui mai mare jucător de pe piaţa de restaurante nu au oferit un top al celor mai bune unităţi din reţea, însă potrivit datelor deţinute de ZF McDonald's din Dristor ar putea fi restaurantul cu cele mai mari vânzări din această reţea şi din Bucureşti. Veniturile acestei unităţi ar putea fi de peste 5 milioane de euro, conform unor surse din piaţă.

Foarte aproape de acesta ca încasări se găseşte şi restaurantul McDonald's de la parterul magazinului Unirea Shopping Center, primul deschis de companie în 1995, şi "stindardul" lanţului american, potrivit unor surse din piaţă. Avantajul principal al unităţii de la Dristor este faptul că este deschis non-stop, traficul din timpul nopţii contribuind masiv la încasările acestuia.

Citeşte mai multe despre topul restaurantelor McDonald's din România pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici