- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Toyota a lansat modelele iQ şi Urban Cruiser în România - GALERIE FOTO
Toyota România, reprezentanţa locală a constructorului auto japonez Toyota, a lansat, joi, modelele iQ şi Urban Cruiser, la preţuri de pornire cu TVA inclus de 13.031 euro pentru primul şi de 15.725 euro pentru cel de-al doilea.
Toyota a lansat modelele iQ şi Urban Cruiser în România
Preţul de bază al Toyota iQ este valabil pentru motorizarea de un litru şi 68 Cai Putere (CP).
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
ChatGPT devine accesibil prin telefon şi WhatsApp
-
Wizz Air mută trei curse din Bucureşti pe Aeroportul Băneasa din 2025
-
Nuclearelectrica, contract de 1,9 miliarde euro pentru retehnologizarea unităţii 1 de la Cernavodă
Maşina mai putea fi comandată cu un propulsor pe benzină de 1,33 litri, care dezvoltă 101 CP. Preţul acestei versiuni de motorizare este de 16.011 euro cu TVA inclus.
Modelul crossover Urban Cruiser este disponibil cu un motor pe benzină de 1,33 litri de 101 CP, precum şi cu un propulsor diesel de 1,4 litri de 90 CP. Această motorizare poate fi cuplată la un sistem de tracţiune 4x4.
Preţurile lui Urban Cruiser, disponibil în trei variante de echipare (Terra, Luna şi Sol), sunt cuprinse între 15.725 euro şi 21.585 euro cu TVA inclus.
Dotarea standard ale ambelor modele include aer condiţionat cu reglare manuală, radio CD cu mp3 şi şase difuzoare, computer de bord, servodirecţie, geamuri acţionabile electric pentru geamurile din faţă, oglinzi reglabile electric şi încălzite, volan reglabil pe înălţime şi în adâncime, servodirecţie şi ABS.
Ţinta de vânzări pentru cele două modele este de sub 200 de unităţi cumulat, Toyota România având estimări pesimiste legate de piaţa auto locală.
"Dacă piaţa auto va rămâne la jumătate în 2009, faţă de anul trecut, în acest caz aşa vom scădea şi noi. Pentru anul acesta nu avem estimări spectaculoase, dar vrem să menţinem cota de piaţă de anul trecut, de 3,3%", a declarat, joi seară, agenţiei MEDIAFAX, directorul de marketing al Toyota România, Veronica Mircea.
Ea a adăugat că Toyota a pierdut cotă de piaţă până acum şi pentru că vânzările prin programul "Rabla" au mers slab, aproximativ 10% din totalul livrarilor fiind realizate prin acest program.
"Avem de recuperat în a doua parte a anului şi dorim să majorăm ponderea livrărilor prin programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional la măcar 20% din total. În acest sens ne pregătim cu stocuri de modele mai accesibile", a explicat Mircea, prezentă la evenimentul de lansare al celor două modele amintite.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:16
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1030. Întâlnire Zelenski-Rutte la Bruxelles: agenda discuţiilor / Una dintre cele mai mari uzine chimice din Rusia a fost atacată în regiunea Rostov / Zelenski respinge apelul lui Putin de a reduce Forţele Armate ale Ucrainei
-
astăzi, 11:15
Aproape 100.000 de avize de muncă, emise pentru străini în primele 11 luni din 2024