- Home
- Economic
- TOKYO, (21.08.2013, 14:38)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Toyota va deschide un lanţ de magazine de lux sub marca Lexus
Grupul nipon Toyota intenţionează să deschidă magazine în care să ofere consumatorilor bunuri de lux, variind de la genţi din piele fabricate în Italia la cafea servită în căni smălţuite folosind cenuşă vulcanică.
Urmărește
355 afișări
Toyota va deschide un lanţ de magazine de lux sub marca Lexus (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Potrivit planului Toyota, magazinele de lux ar trebui să contribuie la imaginea la nivel global a mărcii premium Lexus, potrivit Bloomberg.
Producătorul auto va inaugura primul magazin Intersect By Lexus în Tokyo la sfârşitul lunii august, potrivit unui comunicat al grupului. Ulterior, vor fi deschise magazine şi în New York şi Dubai, se arată în comunicat, fără a fi precizat un calendar.
Efortul de marketing al Lexus vine în contextul planurilor constructorului nipon de a-şi creşte notorietatea la nivel global, după ce doi ani consecutiv a avut în SUA vânzări mai slabe pe segmentul de lux comparativ cu BMW şi Mercedes-Benz. Mercedes conduce Lexus la vânzări şi în Japonia, piaţa de origine a Toyota.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
"Debutul de succes al Lexus în SUA nu a fost replicat şi pe alte pieţe, iar notorietatea brandului are nevoie de multă muncă comparativ cu BMW şi alte mărci de lux. Nu te poţi aştepta să câştigi vânzări doar pentru că ai deschis o cafenea, dar este în mod cert mai bine decât să nu ai aşa ceva", a declarat Takaki Nakanishi, fondator al institutului de cercetare Nakanishi.
În SUA, vânzările Lexus au avansat cu 12% în acest an, la 141.446 unităţi, evoluţie mai bună decât cea a BMW sau Mercedes, potrivit firmei de cercetare Autodata. SUA este cea mai mare piaţă pentru Lexus, reprezentând jumătate din vânzările mărcii.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe