Toyota vrea să majoreze de la 40% la 50% ponderea în vânzări a pieţelor emergente până în 2015

Toyota, cel mai mare constructor auto la nivel mondial, vrea să majoreze în următorii cinci ani de la 40% la 50% contribuţia statelor emergente la vânzările totale ale grupului, transmite AFP.

Urmărește
3 afișări

"În 2010, 60% din vânzări erau efectuate în statele industrializate şi 40% în ţările emergente. Vream ca raportul să depăşească 50/50 în 2015", a declarat directorul general al Toyota, Akio Toyoda, prezentând planul strategic al constructorului auto pentru următorii cinci ani.

China, cea mai mare piaţă auto din lume, contribuie cu 15% la vânzările grupului. Cota Toyota pe această piaţă este mai redusă, însă, decât a principalilor concurenţi, notează AFP.

Toyoda a menţionat că producătorul auto va miza pe statele emergente pentru a se dezvolta.

"Având în vedere experienţele din SUA şi Japonia, clienţii iubesc maşinile rapide. Însă utilizarea acestor tipuri de autovehicule provoacă accidente şi creşte poluarea. De aceea, vrem să evităm astfel de probleme pe noile pieţe", a spus el.

Grupul intenţionează să lanseze zece modele noi cu propulsie hibridă până în 2015. Toyota vrea, de asemenea, să continue dezvoltarea maşinilor hibride reîncărcabile, electrice sau cu motorizări bazate pe celule de combustibil.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici