- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.09.2022, 16:13)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Transportatorii cer suspendarea obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor
Uniunea Naţionalã a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) solicitã Comisiei Europene suspendarea urgentã a aplicãrii obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor, lucru care generează curse în gol şi consum nejustificat de combustibil în plină criză.
Urmărește
310 afișări
Transportatorii cer suspendarea obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor
Potrivit unui comunicat al UNTRR, Uniunea Europeanã se aflã în plinã crizã energeticã, iar industria transporturilor rutiere este profund afectatã de creşterea preţurilor la carburanţi şi de prevederile abuzive ale legislaţiei europene aduse de Pachetul Mobilitate 1 precum obligaţia întoarcerii acasã a camioanelor la 8 sãptãmâni, care trebuie respectatã de companiile româneşti care opereazã transporturi rutiere internaţionale în UE începând din februarie 2022.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
În opinia transportatorilor români, această prevedere generează un consum inutil de carburant şi costuri nejustificate şi împovãrãtoare.
„Uniunea Naţionalã a Transportatorilor Rutieri din România – UNTRR solicitã Comisiei Europene – CE suspendarea urgentã a aplicãrii obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor şi anularea interpretãrii restrictive a CE legatã de obligaţia întoarcerii acasã a remorcilor şi semiremorcilor acestora. În acest context economic dificil, este necesarã tãierea tuturor mãsurilor care conduc la consum inutil de carburant în plinã crizã pentru a se asigura coerenţa între declaraţiile liderilor europeni şi acţiunile acestora şi ale Comisiei Europene la nivel european şi naţional”, se arată în comunicat.
Conform acestuia, studiul Comisiei Europene privind întoarcerea acasã a camioanelor publicat în 2021 aratã cã aceastã mãsurã va genera 1,9 milioane de curse suplimentare ale camioanelor europene, ceea ce ar conduce la 2,9 milioane de tone de emisii suplimentare de CO2 în 2023 (o creştere cu 4,6% a emisiilor din transport rutier internaţional de marfã) şi ar putea genera o creştere
a costurilor de pânã la 11.000 de euro pe vehicul pe an (o creştere de aproximativ 10% faţã de situaţia actualã) - în medie pentru transportatorii stabiliţi în ţãrile din Europa de Est care opereazã în ţãrile din Europa de Vest.
UNTRR arată că transportatorii români au contestat aceastã mãsurã discriminatorie în faţa Curţii de Justiţie a UE, iar acţiunea UNTRR a fost susţinutã de Guvernul României.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe