- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (16.05.2013, 16:05)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Transporturile au reluat privatizarea CFR Marfă. Nivelul cifrei de afaceri minime a ofertanţilor a scăzut de cinci ori
MT a reluat privatizarea CFR Marfă şi a relaxat unele condiţii impuse ofertanţilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20 milioane euro, însă nu a modificat preţul de pornire, de 180 milioane euro, sau termenul de desemnare a câştigătorului.
Urmărește
323 afișări
Transporturile au reluat privatizarea CFR Marfă. Nivelul cifrei de afaceri minime a ofertanţilor a scăzut de cinci ori (Imagine: Liviu Chirica/ Mediafax Foto)
Potrivit anunţului publicat joi de Ministerul Transporturilor (MT), pentru persoanele fizice care participă în mod individual sunt necesare declaraţii fiscale din care să reiasă existenţa unui venit mediu anual (sau după caz o cifră de afaceri medie anuală) de minimum 20 milioane euro rezultat din activităţile de transport de marfă, în ultimii trei ani financiari încheiaţi.
În mod similar, companiile trebuie să aibă individual sau cumulat cu firme afiliate aflate sub control o cifră de afaceri medie anuală rezultată din activităţile de transport de marfă în ultimii 3 ani financiari de cel puţin 20 milioane euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Anterior, nivelul afacerilor trebuia să fie de cel puţin 100 milioane euro în ambele cazuri, pentru persoanele fizice acest rulaj trebuind să fie genereat din activitatea de transport marfă.
În cazul asocierilor de investitori, este necesară existenţa (cu privire la membrii grupului cumulat cu persoanele juridice afiliate aflate sub controlul acestora) a unei cifre de afaceri medii anuale rezultată din activităţile de transport de marfă în ultimii trei ani financiari încheiaţi de minimum 20 milioane euro.
În varianta iniţială, ministerul a solicitat existenţa unei cifre de afaceri medii anuale de minimum 100 milioane euro sau deţinerea sub administrare de active în valoare de minimum 300 milioane euro în ultimii trei ani financiari încheiaţi. Pentru membrii grupului care deţineau licenţa de transport marfă se solicita cumulat o cifră de afaceri medie anuală de 30 milioane euro.
Noul calendar prevede că potenţialii cumpărători trebuie să depună documentele de participare cel mai târziu până la 23 mai, lista scurtă cu investitorii precalificaţi urmând să fie anunţată în aceeaşi zi.
Potenţialii cumpărători înscrişi pe lista scurtă trebuie să depună până la 5 iunie oferta preliminară şi neangajantă, comisia de privatizare urmând să poarte negocieri cu fiecare dintre aceştia începând din 6 iunie.
Pentru participarea la licitaţia cu ofertă în plic, potenţialii cumpărători trebuie să depună până cel mai târziu la 19 iunie documentele de participare care nu au fost solicitate în faza de precalificare, oferta de cumpărare în plic sigilat şi dovada privind achitarea taxei de participare la licitaţie.
Termenul pentru deschiderea ofertelor şi anunţarea câştigătorului a rămas data de 20 iunie.
Valoarea taxei de participare la licitaţie, de 20.000 euro inclusiv TVA, şi al garanţiei de participare, de 10 milioane euro, nu s-au modificat.
Şi preţul de pornire pentru vânzarea pachetului de acţiuni, de 797 milioane lei (180 milioane de euro), a rămas neschimbat.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Ponta speră ca vânzarea CFR Marfă să nu fie "până la capăt" un eşec: Firmele sunt serioase, nu fantomă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe