„Demersul ministerului urmează recomandările studiilor efectuate pentru elaborarea brand-ului turistic naţional, Bucureştiul fiind principala destinaţie din România pentru turismul de tip city-break, cu mare potenţial de dezvoltare pe segmentul de turism cultural”, se arată într-un comunicat al MDRT.
Anunţul de intenţie pentru achiziţionarea serviciilor de elaborare a „Strategiei de promovare a Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică” va fi publicat pe portalul www.e-licitatie.ro.
Potrivit datelor ministerului, proiectul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile în limita sumei de 430.000 lei fără TVA, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5, operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.
Săptămâna trecută, MDRT a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc, valoarea totală a contractelor fiind estimată la 80.000 de euro, fără TVA.