TUI: România are un buget de promovare externă auster
Bugetul de promovare turistică externă al României, care se ridică la circa 5 milioane de euro pentru anul 2010, este unul auster şi ar trebui majorat pentru a obţine rezultate satisfăcătoare, a declarat agenţiei MEDIAFAX Tim Grosse, directorul general al TUI România.
![Imaginea articolului TUI: România are un buget de promovare externă auster](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1686/5524016/1/plaja-lucian-muntean.jpg?width=560)
TUI: România are un buget de promovare externă auster (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Grosse apreciază ca numărul turiştilor germani care vin în România prin intermediul TUI ar putea creşte dacă şi statul român ar face investiţii mai mari de promovare pe piaţa germană.
"Cu un buget auster de cinci milioane de euro reuşeşti doar să mergi la câteva târguri. Doar pe piaţa germană, Bulgaria are un buget de promovare de peste 10 milioane de euro, iar cel al Austriei depăşeşte 20 de milioane de euro", a spus Grosse.
El a adăugat că bugetul restrâns pune în pericol şi promovarea brandului turistic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
Ţările NATO şi-au crescut cheltuielile militare. Ameninţările Rusiei şi întoarcerea lui Donald Trump au făcut ca Europa şi Canada să-şi majoreze cheltuielile pentru apărare cu 20% în 2024
-
Criza de la Şantierul Naval Mangalia. BNS: DAMEN renunţă la acţiuni, statul român are drept de preempţiune
"Cu aceşti bani va fi imposibilă promovarea brandului turistic şi extinderea marketingului pe alte pieţe ţintă, cum ar fi cea scandinavă", a afirmat directorul TUI România.
El apreciază promovarea României pe piaţa scandinavă, una dintre cele mai importante pentru TUI, ca fiind "tristă către zero".
TUI, cel mai mare turoperator din lume, va reveni din luna mai a acestui an pe piaţa românească, destinaţie a fost inclusă în cataloagele tour-operatorului începând cu luna noiembrie 2009.
În 2006, grupul TUI a renunţat să mai aducă turişti în România şi a scos din cataloagele de promovare staţiunile turistice româneşti, nemulţumit de condiţiile de cazare, preţurile mari practicate de hotelieri, zgomotul şi lipsa curăţeniei din localităţile de pe Litoral.
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22682869/1/8b61acd3-cc1f-42d5-bdfb-1514c4b54c41.jpg?width=110)
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22669374/1/video.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5531/22680040/2/pavel-churiumov-321968-unsplash.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](/images/pixel.png)
PROSPORT.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/7338064506-91fd42a3f9-o-1-1738930802.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=5524016&pid=1)