Turismul pe mobil: Românii aleg destinaţii europene şi cheltuie până la 1.500 euro pentru vacanţe

Românilor le place să călătorească şi folosesc intens dispozitivele mobile, inclusiv atunci când este vorba de planificarea şi rezervarea următoarei lor vacanţe. Agenţia de turism online Tripsta prezintă datele unui studiu, potriviti căruia românii cheltuie până la 1.500 euro pentru o vacanţă.

Urmărește
1057 afișări
Imaginea articolului Turismul pe mobil: Românii aleg destinaţii europene şi cheltuie până la 1.500 euro pentru vacanţe

Turismul pe mobil: Românii aleg destinaţii europene şi cheltuie până la 1.500 euro pentru vacanţe

Românii aleg destinaţii europene şi cheltuie până la peste 1.500 euro pentru vacanţele rezervate de pe dispozitive mobile. Românilor le place să călătorească şi folosesc intens dispozitivele mobile, inclusiv atunci când este vorba de planificarea şi rezervarea următoarei lor vacanţe.

Conform datelor prezentate de agenţia de turism Tripsta, numărul rezervărilor făcute de români de pe dispozitive mobile a continuat să crească şi în 2016, bărbaţii folosind mult mai mult decât femeile dispozitivele mobile pentru a-şi rezerva călătoriile, şi în acest an.

Londra: destinaţia cea mai rezervată atât de bărbaţi cât şi de femei. Bucureşti – cea mai rezervată destinaţie domestică

Londra (Marea Britanie) s-a menţinut în prima poziţie a topului destinaţiilor rezervate de pe mobile de călătorii români în prima jumătate a anului (după cum era şi în aceeaşi perioada a lui 2015), restul topului schimbându-se complet faţă de preferinţele de anul trecut (care au fost Istanbul şi Malaga).

Londra a fost destinaţia preferată atât de femei cât şi de bărbaţi pentru rezervarea de destinaţii de călătorie de pe dispozitivele mobile în prima jumătate a acestui an, restul topului variind însă în ce priveşte următoarele poziţii: Frankfurt, Amsterdam, Paris şi Atena fiind următoarele alegeri ale femeilor în timp ce locurile 2-5 în cazul topului preferinţelor bărbaţilor români sunt ocupate de Atena, Berlin, Roma şi Amsterdam.

Bucureştiul se metine cea mai rezervată destinaţie domestică de pe mobile de către călătorii români, fie ei bărbaţi sau femei. În acelaşi timp, Bucureştiul este principalul aeroport de plecare pentru aceştia, fiind urmat în top de Iaşi, Barcelona şi Beirut.

Cine sunt cei care au făcut rezervări de pe mobile în 2016 şi cât au cheltuit?

Costul mediu al rezervărilor făcute de pe dispozitive mobile de către români în prima jumătate a lui 2016 este de 198 euro, cea mai ieftină rezervare costând doar 18 euro (plătiţi pentru un zbor Iaşi-Bucureşti), iar cea mai scumpă rezervare ajungând până la 1.698 euro - pentru un zbor Bucureşti –Mallorca (Palma).

Călătorii români care aleg să folosească dispozitivele mobile pentru rezervarea vacanţelor au o vârstă medie de 34 de ani şi şi-au rezervat zborurile cu o medie de 32 de zile în avans.

În prima jumătate a lui 2016, bărbaţii au fost responsabili pentru 60% din totalul rezervărilor realizate de pe dispozitive mobile (din care 85% realizate pe versiunea mobilă a site-ului şi 15% folosind aplicaţia iOS). La rândul lor, femeile din România folosesc preponderent versiunea mobilă a site-ului tripsta (89%) pentru rezervările de pe mobile, doar 11% dintre ele folosind aplicaţia iOS pentru a rezerva călătoriile.

Românii care şi-au rezervat vacanţe de pe mobile au făcut acest lucru fie pe site-ul mobil al Tripsta, fie prin intermediul aplicaţiei iOS dedicate a agenţiei Tripsta. Rezervările mobile au reprezentat 20% din totalul rezervărilor făcute prin intermediul tripsta în prima jumătate a anului curent, faţă de 14% anul trecut şi înregistrând o creştere de 43%. Pe de altă parte, rezervările făcute de pe dispozitive iOS au reprezentat 3% din totalul rezervărilor realizate în prima jumătate a lui 2016.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici