„Până în august, în perioada de tranziţie, Romcar va continua să reprezinte Ford în România, echipa de aici deservind cu succes marca în trecut. Dar planurile noastre cu privire la această piaţă necesită infiinţarea unei Companii Naţionale de Vânzări, similar cu organizarea operaţiunillor Ford din celelalte mari pieţe europene”, a declarat directorul departamentului european de vânzari al Ford Europa, Peter Fleet.
Ford Europe a anunţat miercuri numirea lui Paul Flanagan în funcţia de director general al Companiei Naţionale de Vanzări a Ford România, poziţie pe care o va ocupa începând cu cu 1 ianuarie 2010.
Din august 2010, noua organizaţie va prelua de la Romcar SRL, companie ce a reprezentat marca Ford în România din 1992, întreaga responsabilitate cu privire la reţeaua de vânzări şi service.
Flanagan a fost responsabil cu coordonarea activităţii de vânzări a 188 de dealeri din Marea Britanie.
De asemenea, Ford Europe l-a numit în funcţia de director de operaţiuni a noii companii pe Zoltan Brassai.
Înainte de ocuparea acestei funcţii, Brassai a lucrat ca director de operaţiuni pentru România în cadrul organizaţiei Ford EDM (European Direct Markets) cu sediul în Koln, Germania.