Twitter testează o opţiune de cumpărare directă a produselor promovate pe fluxul său

Twitter a început să testeze luni un buton de cumpărare integrat în reclamele publicate pe fluxul său, care permite utilizatorilor acestei platforme de microblogging să cumpere în mod direct produsele promovate.

Urmărește
77 afișări
Imaginea articolului Twitter testează o opţiune de cumpărare directă a produselor promovate pe fluxul său

Twitter testează o opţiune de cumpărare directă a produselor promovate pe fluxul său

"Este un prim pas în dezvoltarea funcţiilor de utilizare a platformei Twitter, care permit efectuarea unor cumpărături mai uşor, cu un grad mare de utilitate şi cu mai multă plăcere, de pe dispozitivele mobile", a declarat directorul de produse al companiei californiene, Tarun Jain.

"Prin acest buton pot fi efectuate cumpărături în doar câteva etape", a adăugat el.

Noul serviciu a fost propus unui grup mic de membri ai Twitter din Statele Unite care folosesc dispozitive mobile echipate cu sisteme de operare Apple (iOS) şi Google (Android).

Pentru facilitarea cumpărăturilor viitoare şi pentru a-şi fideliza clienţii, Twitter oferă posibilitatea stocării informaţiilor de plată ale acestora.

"Vom începe cu un grup de artişti, de mărci şi de asociaţii, deci urmăriţi-le şi căutaţi produsele lor în săptămânile viitoare", a adăugat Tarun Jain.

Printre primii parteneri în această iniţiativă se află reţeaua de magazine de bricolaj Home Depot, marca de prêt-à-porter Burberry, asociaţia ecologistă Nature Conservancy şi trupele rock Soundgarden şi Twenty One Pilots.

În iulie, reţeaua concurentă Facebook a început la rândul ei să testeze o opţiune de cumpărare asociată reclamelor. "Oamenii pot să facă un clic pe butonul «Cumpără» din reclame şi să îşi procure produsele direct, fără să părăsească pagina Facebook", a precizat compania americană, al cărei sediu general se află tot în California.

Reţelele de socializare doresc să profite astfel de pe urma potenţialului considerabil pe care îl deţine comerţul online mai ales prin utilizarea telefoanelor inteligente şi a tabletelor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici