„Este un prim pas în dezvoltarea funcţiilor de utilizare a platformei Twitter, care permit efectuarea unor cumpărături mai uşor, cu un grad mare de utilitate şi cu mai multă plăcere, de pe dispozitivele mobile„, a declarat directorul de produse al companiei californiene, Tarun Jain.
„Prin acest buton pot fi efectuate cumpărături în doar câteva etape”, a adăugat el.
Noul serviciu a fost propus unui grup mic de membri ai Twitter din Statele Unite care folosesc dispozitive mobile echipate cu sisteme de operare Apple (iOS) şi Google (Android).
Pentru facilitarea cumpărăturilor viitoare şi pentru a-şi fideliza clienţii, Twitter oferă posibilitatea stocării informaţiilor de plată ale acestora.
„Vom începe cu un grup de artişti, de mărci şi de asociaţii, deci urmăriţi-le şi căutaţi produsele lor în săptămânile viitoare”, a adăugat Tarun Jain.
Printre primii parteneri în această iniţiativă se află reţeaua de magazine de bricolaj Home Depot, marca de prêt-à-porter Burberry, asociaţia ecologistă Nature Conservancy şi trupele rock Soundgarden şi Twenty One Pilots.
În iulie, reţeaua concurentă Facebook a început la rândul ei să testeze o opţiune de cumpărare asociată reclamelor. „Oamenii pot să facă un clic pe butonul «Cumpără» din reclame şi să îşi procure produsele direct, fără să părăsească pagina Facebook”, a precizat compania americană, al cărei sediu general se află tot în California.
Reţelele de socializare doresc să profite astfel de pe urma potenţialului considerabil pe care îl deţine comerţul online mai ales prin utilizarea telefoanelor inteligente şi a tabletelor.