În acest context, ea a adus în discuţie recentul scandal al „frunzei”, contestată ca fiind un plagiat, deşi se dorea a fi noul brand turistic al României. Scandalul iscat în jurul acestuia este în opinia Elenei Udrea „o făcătură internă sau externă, pentru a face praf un lucru făcut în folosul ţării”. „Ştiţi că brandul s-a lansat, cu mare tam-tam, noi eram la Shanghai şi în România tocmai se descoperise, cu un sfert de oră înainte, un site al unei firme de transport care folosea un element din logo, şi anume frunza, pentru ca apoi, după o lună, site-ul să dispară, pentru că firma nu a existat niciodată, nu apare nicăieri la Registrul Comerţului din Irlanda! Ce mai, a fost o făcătură ca să compromită un lucru în folosul ţării care ar trebui susţinut de toată lumea, mi-e greu să spun cât de internă şi cât de internaţională”, a explicat Elena Udrea. „Mai multe ar putea spune probabil cei abilitaţi să facă cercetări în acest caz”, a mai spus ea, adăugând că ar putea formula şi o plângere penală împotriva autorilor „făcăturii”: „Deocamdată n-am făcut-o, vom vedea cum vom acţiona în continuare”.
Citeşte mai multe despre noul brand turistic al României pe www.gandul.info