- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Udrea: Falsa problemă cu frunza din logoul brandului de turism a fost rezolvată
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la deschiderea târgului de turism Winter Holiday din Bucureşti, că falsa problemă cu frunza din logoul brandului turistic al României a fost rezolvată prin dispariţia site-ului străin care conţinea o frunză similară.
Udrea: Falsa problemă cu frunza din logoul brandului de turism a fost rezolvată (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
"Falsa problemă cu frunza din logo, care ar mai fi fost conţinută în logoul unei societăţi comerciale care închiria maşini, am reuşit să o rezolvăm, în sensul în care pagina de web, site-ul respectivei societăţi, a dispărut după o lună", a spus Udrea.
Ea a adăugat că firma care apărea pe respectivul site nu există în acest moment în Irlanda.
"Aşa că, în afară de foarte multă promovare care s-a făcut în acel moment pentru brandul turistic, în rest tot scandalul n-a reuşit să ne oprească în a continua să susţinem acest brand aşa cum s-a decis în urma cercetărilor", a afirmat ministrul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
ChatGPT devine accesibil prin telefon şi WhatsApp
-
Wizz Air mută trei curse din Bucureşti pe Aeroportul Băneasa din 2025
-
Nuclearelectrica, contract de 1,9 miliarde euro pentru retehnologizarea unităţii 1 de la Cernavodă
Udrea a spus că nici până acum nu a fost o problemă şi că cel mult exista riscul să mai existe frunzaă în logo-ul unei alte companii.
"Nici măcar această problemă nu o avem, consiliul decisese oricum că rămâne acelaşi brand. În acest moment am satisfacţia că nici acea problemă, despre care s-a discutat pe televiziuni, nu există", a afirmat Elena Udrea.
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund şi o frunză în nuanţe de verde şi albastru.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a răspuns că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:16
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1030. Întâlnire Zelenski-Rutte la Bruxelles: agenda discuţiilor / Una dintre cele mai mari uzine chimice din Rusia a fost atacată în regiunea Rostov / Zelenski respinge apelul lui Putin de a reduce Forţele Armate ale Ucrainei
-
astăzi, 11:15
Aproape 100.000 de avize de muncă, emise pentru străini în primele 11 luni din 2024