Udrea: Nu ne bazăm pe litoral pentru piaţa externă, ci pe turism cultural, balnear şi Delta Dunării

Publicat: 21 05. 2010, 12:37
Actualizat: 06 11. 2012, 09:57

„Nu ne bazăm pe litoral în acest moment, dar asta nu înseamnă că litoralul nu este destinaţie de turism. Dar aşa cum este trendul pe piaţa internaţională, România poate fi competitivă cu o altă formă de turism, precum Delta Dunării, turismul cultural, turismul balnear şi circuite de turism combinate”, a spus Udrea, într-un seminar pe tema brandului turistic al României.

Ea a adăugat că brandul turistic al României va fi înaintat săptămâna viitoare de către consorţiul care îl realizează Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului.

Udrea a arătat că foarte importantă va fi promovarea brandului.

„De suma de 75 milioane euro vom achiziţiona strategia de promovare a brandului şi apoi pachetele media”, a mai spus Udrea.