Ziarul Financiar şi Alico organizează conferinţa: Asigurările de Viaţă prin Bănci
În cadrul conferinţei cei mai importanţi jucători din domeniul asigurărilor şi din domeniul bancar vor dezbate teme referitoare la modificarea legislativă în contextul unei dezvoltări pe segmentul asigurărilor, rentabilitatea produselor de bancassurance atât pentru bănci cât şi pentru asiguratori, informaţiile esenţiale despre produsele de asigurare pe care agentul de vânzări trebuie să le comunice consumatorului şi dezvoltarea continuă a business-urilor asiguratorilor prin produse noi şi prin canale de distribuţie noi.
Temele de discuţie care vor fi dezbătute în cadrul conferinţei sunt următoarele:
Sunt băncile motorul deblocării pieţei de asigurări de viaţă din România?
Ce trebuie sa învete angajaţii băncilor despre asigurările de viaţă pentru ca segmentul de bancassurance să devină mai vizibil în piaţa asigurărilor?
Cât de rentabile sunt produsele de bancassurance pentru bănci şi asigurători? E nevoie de tarife speciale pentru aceste produse?
Este nevoie de modificarea cadrului legislativ pe măsură ce activitatea de bancassurance începe să se dezvolte?
Ce informaţii despre produsele de asigurare de viaţă trebuie să comunice agentul de vânzari neaparat consumatorului?
Ce tipuri de produse de asigurare se pretează la vânzarea prin bănci?
Ce pondere din veniturile asiguratorilor de viată reprezintă vânzările prin bănci?
Printre speakerii evenimentului se numără:
Neil Diamond, Business Development Consultant LIMRA
Theodor Alexandrescu, Director General Alico Asigurări România S.A.
Sorin Mierlea, Preşedinte A.N.P.C.P.P.S.R
Radu Topliceanu, Director Executiv Aria Clienţi Persoane Fizice Raiffeisen Bank
Dan Constantinescu, Membru în Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor
Bogdan Andriescu, Director General al Institutului de Management în Asigurări
Programul evenimentului:
09.00 – 09.30: Welcome Coffee & Networking
09.30 – 12.30: Prezentări speakeri – Sesiuni Q & A
12.30 – 13.30: Business Lunch
ZIARUL FINANCIAR este brand-ul de referinţă al pieţei de business, pe piaţa românească. ZF îşi revendică poziţia de cel mai puternic ziar de business din România prin credibilitate, prospeţime şi exclusivitate a informaţiilor, adecvare pe target, tratare în adâncime a temelor de business. ZIARUL FINANCIAR oferă cititorilor semnificaţia evenimentelor recente şi anticipează evoluţiile din afaceri şi economie, prin ştiri, analize şi articole de opinie. Lider al presei de business din România, ZF se caracterizează prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate şi echidistanţă.