„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.
De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.
Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.