Analiştii anticipau vânzări de 11,8 miliarde de dolari.
Profitul net a scăzut de la 1,43 miliarde de dolari la 1,14 miliarde de dolari.
Excluzând elementele excepţionale, profitul pe acţiune a fost de 74 de cenţi, peste aşteptările analiştilor, de 73 de cenţi.
PepsiCo, al doilea mare producător de băuturi răcoritoare din lume şi lider pe piaţa snackurilor, a reiterat estimările privind o creştere de 7%-8% a profitului pe acţiune.
În urmă cu un an, PepsiCo a a înregistrat un câştig contabil de 958 milioane de dolari.
PepsiCo obţine două treimi din venituri prin vânzările de alimente şi snackuri.
Volumul vânzărilor de băuturi în America de Nord a urcat cu 2%.
Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a anunţat săptămâna trecută o creştere de 18% a profitului net, la 1,9 miliarde de dolari.