Facebook ajută Zara să vândă haine folosind jocuri video
Inditex răspunde astfel trecerii de la magazinele fizice la vânzările online, făcând echipă cu Facebook şi Instagram pentru a dezvolta „Pacific Game”, menit să atragă cumpărători mai tineri către marca sa Pull & Bear.
Nu este vorba despre o vânzare directă, ci despre construirea unei relaţii cu clienţii mai tineri. Comerţul electronic a adus o treime din veniturile Inditex anul trecut şi o parte din cele 3 miliarde de dolari alocate pentru noi investiţii trebuie să pastreze actualul boom digital.
De multe ori mărcile de îmbrăcăminte îşi prezintă bunurile în jocurile video. Acum îşi duc implicarea cu un pas mai departe, cu jocuri proprii, pentru a aduce mai mult trafic pe site-urile web, pentru a spori descărcările de aplicaţii mobile şi pentru a oferi modalităţi mai distractive de a distribui coduri de reducere.
Jocul în stil retro al Pull & Bear urmăreşte un cumpărător care călătoreşte din California la Tokyo, adunând haine şi evitând obstacolele pe parcurs. Jocul este accesat de pe conturile Instagram şi Facebook ale Pull & Bear.
Brandul de lux Burberry Group Plc a lansat anul trecut un joc video ca parte a campaniei sale TB Summer Monogram, condusă de Kendall Jenner.
„Este vorba despre adăugarea unui plus de magie unui brand, astfel încât să rămână memorabil în mintea publicului”, a spus Tim Cooper, directorul producătorului de jocuri Peek & Poke, care a produs jocuri pentru JD Sports Fashion Plc şi retailerul online de haine Boohoo Group Plc.