MrBeast, care are numele Jimmy Donaldson, este renumit pentru crearea de videoclipuri scumpe, inclusiv de competiţii în care concurenţii luptă pentru a câştiga premii importante în bani.
Tânărul de 25 de ani are peste 233 de milioane de abonaţi pe YouTube. El a dorit să afle ce impact au producţiile sale pe platforma X a lui Elon Musk şi a publicat un videoclip vechi numit „Maşină de 1 USD vs maşină de 100.000.000 USD”.
Ulterior, MrBeast a dezvăluit că videoclipul său a avut 124 de milioane de vizualizări şi a generat în doar trei zile venituri în valoare totală de 263.355 dolari americani.
Vedeta a anunţat că va oferi veniturile din reclame fanilor săi. 10 urmăritori vor fi desemnaţi drept câştigători prin tragere la sorţi, ceea ce înseamnă că vor primi peste 26.000 de dolari fiecare.
Demersul lui MrBeast a stârnit şi o dezbatere asupra modului în care sunt distribuite videoclipurile pe reţeaua de socializare a lui Musk. În timp ce videoclipurile YouTube pot genera venituri din vizionări săptămâni la rând, conţinutul de pe X este mai „perisabil” deoarece algoritmii săi acordă prioritate conţinutului nou.