Un mare centru comercial din Capitală renunţă la lux şi încearcă să atragă tinerii la cumpărături

Centrul comercial Cocor din mijlocul Capitalei, care după un proces de renovare ce a costat aproape de 25 de milioane de euro a vrut în anul 2010 să se impună ca o destinaţie de lux, încearcă acum să se repoziţioneze ca proiect pentru tineri, cu cinematograf, terasă pe acoperiş, centru de fitness, magazine cu articole sportive şi supermarket la subsol.

Urmărește
1124 afișări
Imaginea articolului Un mare centru comercial din Capitală renunţă la lux şi încearcă să atragă tinerii la cumpărături

Un mare centru comercial din Capitală renunţă la lux şi încearcă să atragă tinerii la cumpărături

Acţionarii Cocor au recrutat-o în august 2012 pe Cătălina Toaxen, manager care în perioada 2009-2012 a făcut parte din echipa de conducere a mall-ului Sun Plaza şi care are misiunea de a repoziţiona proiectul ale cărui rezultate sub aşteptări au determinat anul trecut iniţierea unui dosar de executare silită de către BCR, banca ce a finanţat renovarea centrului comercial.

„Proiectul Cocor se va repoziţiona până la sfârşitul anului 2014 într-unul care se adresează tinerilor, nicidecum consumatorilor de lux“, afirmă Toaxen.

Citeşte mai multe despre schimbările prin care va trece centrul comercial Cocor pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici