Un mare lanţ de supermarketuri din România majorează veniturile angajaţilor la o medie lunară de minimum 3500 lei brut

De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net, informează compania.

Urmărește
4877 afișări
Imaginea articolului Un mare lanţ de supermarketuri din România majorează veniturile angajaţilor la o medie lunară de minimum 3500 lei brut

Un mare lanţ de supermarketuri din România majorează veniturile angajaţilor la o medie lunară de 3.500 de lei

Comunicatul precizează că toţi angajaţii înregistrează în anul 2019 o creştere a venitului. Suma include salariul şi tichete de masă, bonusuri anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă şi alte sporuri în funcţie de specificul activităţii.

Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual, în primii ani de activitate în companie. Dacă până în anul fiscal 2018, măririle salariale bazate pe vechime aveau loc garantat în primii 3 ani de la angajare, Lidl introduce o nouă grilă pentru toţi lucrătorii din magazine şi depozite. Astfel, începând cu 2019, creşterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.

Lidl introduce pentru prima oară în 2019 şi un bonus aniversar, care va fi acordat lucrătorilor din magazine şi comisionarilor şi stivuitoriştilor din depozite, cei care reprezintă coloana vertebrală a activităţii companiei. Acesta se adaugă bonusurilor anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi tichetelor de masă, acordate tuturor angajaţilor companiei.

Lidl oferă tuturor angajaţilor din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât şi de Paşte. Totodată, angajaţii sunt remuneraţi pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program.

În plus, începând cu acest an, Lidl introduce un spor pentru orele lucrate în zilele declarate sărbători legale şi dublează sporul pentru orele lucrate în week-end.

Veniturilor în bani şi tichete valorice li se adaugă şi o serie de beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, asigurare de viaţă, numărul de zile de concediu care creşte progresiv în primii ani de activitate şi oportunităţi de dezvoltare profesională.

În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi 4 centre logistice.

La sfârşitul lunii februarie şi reţeaua de magazine Kaufland România a anunţat majorarea venitului minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la 3.300 lei brut, precum şi actualizarea pachetului de beneficii pentru angajaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici