- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un nou fond de investiţii va efectua plasamente în Ferrari, Aston Martin şi alte mărci de lux
Ferrari, Aston Martin şi alte mărci de lux vor fi alternative la plasamentele în acţiuni şi proprietăţi, prin intermediul unui noi fond de investiţii care va fi înfiinţat în curând în City, centrul financiar londonez, relatează publicaţia britanică The Guardian.
Un manager de fonduri din City va efectua astfel de investiţii prin intermediul unui fond specializat, prin care va cumpăra cele mai costisitoare maşini clasice.
Preşedintele IGA Automobile, Ray Bellm, a declarat că vehiculul de investiţii va achiziţiona mărci precum Aston Martin DB4GT, "de o frumuseţe care îţi taie respiraţia" şi Ferrari GTO, "o piesă importantă în istoria automobilelor".
Pe lângă Bellm, cunoscut colecţionar de maşini clasice care a concurat la cursele auto de la Le Mans (Franţa), din conducerea fondului va mai face parte bateristul Nick Mason al formaţiei Pink Floyd, care deţine automobile Aston Martin, Bugatti, Ferrari şi Porsche, precum şi Gordon Murray, designerul supermaşinii McLaren F1.
Fondul, înregistrat în Guernsey, vrea să profite de cererea în creştere pentru aşa-numitele investiţii alternative, cum ar fi vinurile rafinate, whisky şi artă, care par mai atractive după ce investitorii au asistat la prăbuşirea valorii acţiunilor şi proprietăţilor imobiliare, în timpul crizei creditelor.
"Este vorba de artă pe roţi", a spus Bellm.
Între alte fonduri de investiţii esoterice se numără şi noul vehicul denumit Guitar Fund, de 100 de milioane de euro, deţinut de Anchorage Capital.
IGA estimează că piaţa automobilelor clasice de lux este de 17,5 miliarde de dolari, din care Ferrari şi Mercedes reprezintă 5,9 miliarde de dolari, respectiv 2,8 miliarde de dolari.
Fondul vrea să atragă, la lansarea sa, care va avea loc în lunile următoare, 50-150 milioane de dolari şi să aibă o rentabilitate anuală de 15%.
Bellm a arătat că maşinile clasice au "o valoare intrinsecă" datorită rarităţii lor.
Spre exemplu, au fost produse numai trei duzini de Ferrari 250 GTO, iar anul trecut unul dintre acestea s-a vândut cu 26 de milioane de dolari, un preţ record pentru Ferrari şi dublu faţă de preţul estimat în urmă cu cinci ani.
Preţurile sunt susţinute şi de cererea de pe pieţe emergente precum China şi Rusia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Guvernul PSD-PNL publică scrisoarea Ucrainei despre interzicerea lui George Simion în țară. Ce spune liderul AUR
-
Finalul războiului din Ucraina se întrevede. Declaraţia lui Zelenski: „se va termina mai repede” cu Trump preşedinte
-
Presa din Serbia a ieşit la atac după meciul de aseară: "Fotbaliştii falsului stat Kosovo au părăsit terenul. Delegaţia falsului stat a atacat jurnaliştii! A trimis mesaje de ameninţare"
-
Cum să ieşi la suprafaţă ca IT-ist într-o industrie care şi-a pierdut suflul. Care sunt cele mai căutate skilluri la momentul actual cu care poţi să ignori criza
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO