Amazon intenţionează să lanseze o nouă secţiune pe site-ul său, care să fie dedicată articolelor de modă şi stil de viaţă la preţuri reduse, care va permite vânzătorilor chinezi să expedieze direct către consumatorii americani, notează CNBC.
Iniţiativa a fost anunţată miercuri, în cadrul unei conferinţe rezervate vânzătorilor chinezi, şi marchează cea mai agresivă încercare de până acum a companiei Amazon de a respinge concurenţa din ce în ce mai mare din partea Temu şi Shein, entităţile-vedetă din lumea comerţului electronic la preţuri accesibile.
Magazinul Amazon va prezenta o gamă de articole fără marcă, multe la preţuri sub 20 de dolari, potrivit unei prezentări către vânzătorii Amazon consultată de CNBC.
Amazon va expedia produsele direct din China în SUA, cu scopul de a le livra cumpărătorilor în termen de 9-11 zile, un termen de livrare similar cu cel practicat de Shein şi Temu.
Nu este clar când va fi lansat oficial magazinul, dar prezentarea notează că Amazon va începe să accepte produse în această toamnă.