- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.07.2018, 15:41)
- Tudor Ionescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un număr URIAŞ de maşini diesel încă mai circulă pe drumurile europene, în ciuda măsurilor luate împotriva lor în ultimii ani
Maşinile diesel sunt principala cauză a poluării în oraşele europene, nivelurile ridicate de oxid de azot (NOx) fiind responsabile pentru decesul prematur a 71.000 de persoane, este una dintre concluziile unui studiu conceput de Transport & Environment, ONG bazat în Bruxelles.
Urmărește
1455 afișări
Aproximativ 37 de milioane de maşini diesel încă mai circulau pe drumurile europene în 2017, deşi depăşesc de cel puţin trei ori limitele impuse de Uniunea Europeană cu privire la emisiile de oxid de azot (NOx).
Raportat la anul 2015, numărul este cu şase milioane mai mare şi raportat la 2016 este cu 2,2 milioane unităţi mai mare. Cea mai mare parte a acestor autovehicule, în jur de 6,5 milioane, circulă pe drumurile din Germania, 5,3 milioane pe cele din Marea Britanie, 4 milioane în Italia şi 2,4 milioane în Spania. Privitor la această ultimă defalcare insă, Transport & Environment a prezentat valori din 2016.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Transport & Environment a conceput şi un clasament al mărcilor de maşini diesel conduse pe drumurile din Europa ale căror emisii trec peste limita Euro 6 de oxid de azot (NOx). Conform studiului, Renault-Dacia are emisii de aproape 13 ori peste limita admisă de NOx, Fiat-Alfa Romeo de 12 ori, Nissan-Infinity de 11 ori şi Opel-Vauxhall de nouă ori.
Pe listă se mai găsesc Hyundai (de aproape opt ori), Ford (de şase ori), precum şi KIA şi Volvo (de peste cinci ori). Cele mai mici emisii au fost raportate pentru Volkswagen (aproape de două ori peste limită), Seat şi Skoda (de două ori).
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe