BMW înregistează pierderi de 666 de milioane de euro în al doilea trimestru, după scăderea vânzărilor

Publicat: 05 08. 2020, 15:21
Actualizat: 23 08. 2021, 15:41

BMW se aşteaptă să obţină un profit operaţional în acest an, în ciuda pierderii de 666 milioane de euro din trimestrul doi, după ce vânzările maşinilor sale de lux au scăzut în timpul blocajelor impuse de coronavirus, anunţă Reuters.

Producătorul mărcilor BMW, Mini şi Rolls-Royces a declarat că vânzările au început să crească, inclusiv în China, dar sporul nu va fi suficient pentru a compensa deficitul de vânzări pierdut din cauza pandemiei.

BMW a mai spus că perspectivele sale nu au avut în vedere impactul potenţial al celui de-al doilea val de COVID-19 şi nici perspectiva unei recesiuni mai profunde pe pieţele sale cheie.

Pandemia a afectat puternic Fiat Chrysler, Ford şi Daimler, într-o perioadă în care industria auto tradiţională era supusă oricum unor presiuni majore generate de legislaţia europeană privind reducerea emisiilor poluante.

În al doilea trimestru al anului trecut profitul operaţional a ajuns la 2,2 miliarde de euro.

În T2 2020 BMW a livrat 485.464 de maşini, în scădere cu 25% faţă de amul trecut.

„Acum aşteptăm cu nerăbdareal doilea semestru, cu un optimism prudent şi continuăm să vizăm o marjă EBIT între 0% şi 3% pentru segmentul auto în 2020”, a declarat Oliver Zipse, şeful BMW.