„Vom studia acest proiect în 2015. Vrem să profităm de experienţa celorlalţi colegi pentru a face un test, eventual în 2016. Este o activitate dificilă, unde se înregistrează frecvent pierderi„, a declarat într-o conferinţă de presă directorul general al retailerului, Patrick Espasa.
Carrefour a fost primul retailer care şi-a deschis magazin online cu produse din toate categoriile FMCG. Lansat oficial la sfârşitul lunii iulie a anului trecut, serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.
În decembrie şi Cora, care deţine 12 hipermarketuri, s-a extins pe online, lansând conceptul drive, găzduit de magazinul Lujerului. Prin intermediul coradrive.ro, clienţii pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.
O altă reţea de retail care analizează intrarea pe comerţul online este Mega Image.
Auchan România a încheiat în această săptămână procesul de rebranding al celor 20 de magazine real cumpărate de la grupul german Metro, odată cu inaugurarea de sâmbătă, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.
În noua sa dimensiune, Auchan România are 31 de magazine deschise în 18 oraşe şi alte două unităţi în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, 11.000 de angajaţi, trei platforme logistice, 70,5 milioane de clienţi anual.