Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi vândută în magazine din Europa şi SUA, anul acesta, a afirmat compania într-o declaraţie.
Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor retailerului de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.
Citiţi continuare articolului pe www.zf.ro
Citeşte şi: Compania rusească Kaspersky Lab acuză Microsoft de abuz de poziţie dominantă pe piaţa europeană
Citeşte şi: Lumea fierbe după noile acuzaţii de terorism fără precedent. Tensiunile escaladează la noi maxime: Bursa din Qatar, aflată în top, scade cu 7% într-o singură şedinţă
Citeşte şi: Din „grânarul” Europei, România a ajuns să importe de două ori mai multă pâine decât exportă. Aluatul congelat care se transformă în „paine proaspătă „