Românii, amatori de haine şi genţi de lux. Vănzările sunt în creştere

Publicat: 05 05. 2021, 16:00
Actualizat: 31 05. 2021, 11:22

Hugo Boss a avut în primul trimestru din 2021 vânzări mai mari cu aproape 30 de procente în China, iar compania a început cu dreptul şi al doilea trimestru din acest an, potrivit Reuters. Asta în ciuda faptului că mai multe brand-ul a avut unele probleme de imagine în ţara asiatică.

Angela este mereu atentă la hainele pe care le poartă. Spune că preferă hainele de la brand-uri de lux, chiar dacă sunt mai scumpe, pentru că diferenţa se vede în detalii, precum felul în care este executată cusătura.

„Sunt ca un fel de trendsetter. Întăi apar la brand-urile de lux şi după aceea, ulterior, le găsim şi pe piaţă, la brand-urile mass market”, explică Angela Stănescu,  iubitoare de modă.

„Arată foarte bine atunci când combinăm un accesoriu de lux – de exemplu, o curea pe care o putem achiziţiona la 300 de euro – 350 de euro. Arată foarte bine, mai ales dacă sunt şi detaliile destul de luxury, fashion”, crede ea.

Fashion-ul de lux se vinde bine şi în România. Raluca Radu, CEO-ul unei platforme de retail online de modă, spune că vânzările au crescut cu 30% pentru acest segment.

„În primul trimestru din 2021 s-a văzut o creştere foarte clară a segmentului de haine şi încălţăminte de lux. S-a văzut cel mai clar la acest început de an creşterea vânzărilor pe categoria de genţi”, adaugă Raluca Radu.