Profitul grupului a stagnat la aproape 22 milioane de euro, din cauza unui impact negativ de 224 milioane de euro al cheltuielilor de restructurare şi al renunţării la divizia Pirelli Broadband Solutions, se artă într-un comunicat al Pirelli.
Compania producătoare de anvelope Pirelli Tyre, care generează 98,4% din vânzările grupului, a înregistrat o creştere de 19,5% a vânzărilor, de la patru miliarde de euro la 4,77 miliarde de euro, susţinută de avansul ponderii produselor premium şi al volumelor.
Profitul Pirelli Tyre a crescut cu 42% anul trecut, de la 146,6 milioane de euro la 252,6 milioane de euro.
Grupul anticipează ca operaţiunile Pirelli Tyre să genereze 99% din veniturile de 5,55 miliarde de euro ţintite pentru anul în curs.
Grupul este prezent în România pe segmentele producţiei de anvelope, cord metalic şi filtre antipoluare pentru motoare diesel.