UPDATE: Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane euro

(adaugă paragrafele 4-8 cu informaţii despre rezultate la nivel de grup)

Urmărește
6 afișări

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, de la 269 milioane euro în ianuarie-martie 2010 la 267 milioane de euro, în pofida unui impact pozitiv de peste şase puncte procentuale al extinderii reţelei de magazine, a anunţat, joi, grupul francez de retail.

În termeni comparabili, vânzările Carrefour pe piaţa românească au înregistrat o scădere de 4,1% în primul trimestru, în timp ce la un curs de schimb constant au crescut cu 2%, potrivit raportului financiar al retailerului francez.

Cursul de schimb a avut un impact negativ de 2,6 puncte procentuale în evoluţia vânzărilor grupului în România.

La nivel de grup, vânzările au urcat cu aproape 4%, la 24,7 miliarde de euro.

Carrefour a avut o evoluţie negativă doar pe piaţa europeană (excluzând Franţa), unde vânzările au înregistrat un declin de 3,7%, la 7,76 miliarde de euro, în timp ce operaţiunile din Asia au crescut cu 16%, la 2,44 miliarde de euro, iar cele din America Latină cu 20%, la 4,58 miliarde de euro. În Franţa, piaţa de origine a grupului, vânzările au urcat cu 1,3%, la 9,9 miliarde de euro.

"Carrefour a avut rezultate solide în primul trimestru, continuând evoluţia de anul trecut. Avansul vânzărilor a fost susţinut mai ales de America Latină şi Asia. În Europa, chiar dacă situaţia din sectorul de retail a rămas dificilă, am consemnat semne încurajatoare în privinţa magazinelor Carrefour din Franţa, dar şi o continuare a evoluţiei pozitive din Belgia şi Spania", a afirmat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson.

În primul trimestru, grupul a deschis sau cumpărat 231 de magazine, cu o suprafaţă totală brută de 116.000 de metri pătraţi. Numărul de magazine operate de Carrefour a rămas aproape neschimbat faţă de sfârşitul anului trecut, la 15.960 unităţi, după ce retailerul a vândut sau închis 208 magazine.

Carrefour deţine în România 35 de supermarketuri şi 23 de hipermarketuri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici