Twitter se zbate deja de mai multă vreme să găsească o sursă de venituri. Serviciul de microblogging, care permite oricărui utilizator să publice mesaje de cel mult 140 de caractere, pare să se rezume însă doar la publicitatea online, eliminând din discuţie varianta unor conturi plătite.
De aici a pornit şi ideea antreprenorului Dan Boabeş pentru NN.bb, o platformă de monetizare a conţinutului digital, indiferent că este vorba despre ştiri sau informaţii publicate de consumatori pe bloguri şi pe reţele de tipul Facebook sau Twitter ori despre fotografii, melodii, aplicaţii software şi orice alt tip de fişiere. „Un astrolog care are cont pe Twitter şi publică informaţii acolo, spre exemplu, poate cere bani pentru acele informaţii”, susţine Boabeş, fondatorul şi directorul executiv al companiei de servicii interactive bazate pe mesaje text Simplus Invest.
Citeşte mai multe despre soluţia propusă de antreprenorul Boabeţ pe www.businessmagazin.ro