Valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 27% în 2018, situându-se peste state precum Noua Zeelandă sau Portugalia

Valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 27% în 2018, la 222 de miliarde de dolari, care ne situează pe poziţia 45 în topul mondial, condus de SUA, cu 25.899 miliarde dolari şi China, cu 12.779 miliarde dolari, conform topului Nation Brands realizat de compania Brand Finance.

Urmărește
1480 afișări
Imaginea articolului Valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 27% în 2018, situându-se peste state precum Noua Zeelandă sau Portugalia

Valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 27% în 2018, depăşind state precum Noua Zeelandă sau Portugalia

România a urcat patru poziţii în clasament, plasându-se înaintea Noii Zeelande, Kuweitului sau Portugaliei, dar după Iran, Vietnam sau Columbia.

Ierarhia poziţiilor în topul Brand Finance este determinată de performanţele mai multe serii de date, setate pe trei piloni: Produse şi servicii, Investiţii, Societate. Acestea sunt împărţite în sub-piloni: Turism, Pieţe, Guvernare şi Abilităţile locuitorilor. Acestea sunt în continuare subdivizate în valori individuale. Fiecare valoare este marcată cu note de până la 100 şi împreună contribuie la un brand global. Pe baza punctajului, fiecărui brand i se atribuie un rating de la „AAA+” la „DDD” într-un format similar cu un rating de credit.

România are ratingul A.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici