- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Valoarea celor mai importante 100 de branduri din lume a scăzut în 2009
Valoarea celor mai importante 100 de branduri din lume a scăzut pentru prima dată în ultimii nouă ani, cu 4,6%, la 1.150 miliarde de dolari, potrivit topului celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, realizat de compania Interbrand.
Google a avut cea mai bună evoluţie între brandurile analizate în 2009 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Primele două poziţii din top, Coca-Cola şi IBM, au înregistrat creşteri de 3%, respectiv 2%, la 68,7 miliarde de dolari şi 60,2 miliarde de dolari, potrivit unui comunicat al companiei.
Pe următoarele locuri s-au clasat Microsoft, în scădere cu 4%, la 56,6 miliarde de dolari, GE, -10%, la 47,77 miliarde de dolari, Nokia, -3%, la 34,86 miliarde, Mc'Donalds, în creştere cu 4%, la 32,27 miliarde de dolari, Google, în urcare cu 25%, la 32 miliarde de dolari, Toyota, -8%, la 31,2 miliarde de dolari, Intel, -2%, la 30,63 miliarde de dolari, respecitv Disney, în scădere cu 3%, la 28,44 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Astfel, SUA sunt prezente cu opt branduri în top zece şi 51 în lista celor 100 cele mai valoroase mărci.
Între primele zece branduri, doar Nokia (Finlanda) şi Toyota (Japonia) nu aparţin unor companii americane.
Şapte branduri au ieşit din top 100 comparativ cu anul trecut, cele mai importante fiind Merrill Lynch (locul 34 în ediţia din 2008), AIG (poziţia 54) şi ING (86).
Marile bănci şi companii auto au fost cel mai grav afectate, în timp ce mărcile din domeniul alimentar au beneficiat de tendinţa oamenilor de a consuma alimente mai mult acasă.
UPS (locul 72) şi Harley Davidson (locul 73) au înregistrat cele mai mari scăderi ale valorii brandurilor, de 50% şi 43%, la 4,37 miliarde de dolari, respectiv 4,33 miliarde de dolari.
Cea mai bună evoluţie a avut-o Google, în creştere cu 25%, urmat de Amazon (locul 43), în urcare cu 22%, la 7,86 miliarde de dolari.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO