Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, la 267 milioane de euro -2-

Vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,6% în primul trimestru, de la 269 milioane euro în ianuarie-martie 2010 la 267 milioane de euro, în pofida unui impact pozitiv de peste şase puncte procentuale al extinderii reţelei de magazine, a anunţat, joi, grupul francez de retail.

Urmărește
7 afișări

În termeni comparabili, vânzările Carrefour pe piaţa românească au înregistrat o scădere de 4,1% în primul trimestru, în timp ce la un curs de schimb constant au crescut cu 2%, potrivit raportului financiar al retailerului francez.

Cursul de schimb a avut un impact negativ de 2,6 puncte procentuale în evoluţia vânzărilor grupului în România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici