Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro

Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deţine o reţea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

Urmărește
168 afișări
Imaginea articolului Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro

Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.

Vânzările sunt raportate fără TVA.

În 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei de magazine de proximitate Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.

În prezent, Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 165 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

În decembrie anul trecut, Tribunalul Bucureşti a aprobat cererea de intrare în insolvenţă a Carrefour România din partea unui furnizor care avea de recuperat de la retailer o datorie de circa 800.000 de lei. Ulterior, în ianuarie, Carrefour a obţinut în instanţă suspendarea temporară a procedurii de intrare în insolvenţă.

Grupul francez derulează activităţile din România prin intermediul a patru companii: Artima, Carrefour Property, Carrefour Merchandising şi Carrefour Roumanie.

Prezent în peste 30 de ţări cu aproape 10.000 de magazine, proprii şi în franciză, Carrefour a raportat un profit operaţional de 2,24 miliarde euro pentru anul trecut, în urcare cu 9,8% la cursuri valutare constante, datorită revigorării afacerilor din Franţa. Vânzările, fără TVA, au crescut anul trecut cu 2% la cursuri valutare constante, la 74,88 miliarde euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici