- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Dacia au crescut anul trecut cu 12%
Vânzările Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule, iar cota de piaţă a constructorului român în Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%, a anunţat luni grupul francez Renault, acţionarul majoritar al companiei.
Vânzările Dacia au crescut anul trecut cu 12% (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Vânzările Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule, iar cota de piaţă a constructorului român în Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%, a anunţat luni grupul francez Renault, acţionarul majoritar al companiei.
Dacia a vândut anul trecut 325.346 de autoturisme, în creştere cu 11,6%, şi 23.377 de autovehicule comerciale uşoare, cu 17,9% mai multe decât în anul anterior.
În Franţa, Dacia a avut anul trecut o cotă de piaţă de 4%, cu 1,6 puncte procentuale mai mult decât în 2009.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Noul comisar pentru mediu al UE: „Am vorbit prea puţin despre apă". Seceta şi pierderile de pe conducte afectează industrii întregi
-
Vinul roşu se confruntă cu un declin „existenţial”. Specialist francez, despre vin: "Dacă bunicul bea 300 de litri de vin roşu pe an, tatăl bea 180 de litri, iar fiul, 30 de litri”
-
Polonia exclude Ungaria de pe lista de invitaţi la evenimentul de preluare a preşedinţiei rotative a UE
Grupul Renault a înregistrat în 2010 vânzări record de 2,62 milioane de autovehicule, în creştere cu 13,7%, de la 2,3 milioane în anul anterior. Toate cele trei branduri principale ale grupului, Renault, Dacia şi Renault-Samsung Motors, au înregistrat majorarea volumului vânzărilor.
Totodată, grupul francez a avut creşteri de volum în toate regiunile geografice.
Vânzările mărcii Renault au crescut cu 13,6%, la 2,11 milioane de autovehicule, iar Renault-Samsung Motors a înregistrat un avans de 18,6%, la 161.913 maşini.
Franţa a rămas cea mai mare piaţă a grupului, cu 743.509 de unităţi vândute anul trecut, urmată de Germania (171.482) şi Brazilia (160.303).
În programul "Entry" al grupului, care cuprinde mărcile low-cost, Renault a vândut anul trecut 684.882 de autovehicule. Volumul total al vânzărilor din acest program a ajuns astfel, din 2004, la 2,51 milioane de unităţi. Dacia a vândut din 2004 1,49 milioane de maşini incluse în programul "Entry".
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO