- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Dacia au scăzut cu 59,5% în primul trimestru
Vânzările de automobile şi vehicule comerciale marca Dacia au scăzut cu 59,5% pe piaţa locală, în primul trimestru al acestui an, la 8.682 unităţi, potrivit datelor furnizate, marţi, agenţiei MEDIAFAX, de către producătorul auto din Mioveni.
Vânzările Dacia au scăzut cu 59,5% în primul trimestru (Imagine: Mediafax Foto)
În intervalul ianuarie-martie al anului trecut vânzările Dacia cumulau 21.475 unităţi.
În luna martie, vânzările Dacia au totalizat 4.073 unităţi, în scădere cu 44% faţă de martie 2008, însă în creştere faţă de luna anterioară.
Datele aferente lunii a treia a anului arată că livrările constructorului pe piaţa locală au crescut cu 50% comparativ cu februarie, când producătorul din Mioveni a livrat 2.701 unităţi.
România a devenit, în februarie, a treia piaţă de desfacere pentru Dacia, fiind detronată de Germania, în condiţiile în care primul loc este ocupat, din luna decembrie a anului trecut, de Franţa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Conducerea Dacia a anunţat că datorită creşterii comenzilor nu există posibilitatea unor disponibilizări de personal, până în luna august, iar contractele cu durata determinată ale unui număr de 170 de angajaţi au fost transformate în contracte permanente. De asemenea, oficialii companiei au anunţat că nu iau în calcul oprirea temporară a activităţii până în august.
Dacia estimează că 75% din producţia uzinei din Mioveni va merge la export în acest an, faţă de circa 65% în 2008.
Directorul general al Dacia, Francois Fourmont, a declarat că Germania, Franţa şi Italia sunt cele mai importante pieţe pentru constructor, vânzarea de maşini noi fiind stimulată de programe guvernamentale de înnoire a parcului auto.
În România, în prima parte a programului "Rabla", început în martie, Dacia a primit 1.731 de locuri, însă cererile de la clienţi ajung la 5.500 de unităţi.
Vânzările Dacia au scăzut cu 16,7% anul trecut pe piaţa românească, de la 101.799 unităţi în 2007 la 84.709 autovehicule.
La nivel mondial, livrările Automobile Dacia au crescut cu 8,33% anul trecut, la 239.964 unităţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO