Vânzările de ciment HeidelbergCement în România au scăzut anul trecut şi vor continua să se reducă

Volumul vânzărilor de ciment HeidelbergCement în România s-a situat anul trecut uşor sub valoarea din 2009, iar grupul anticipează că livrările vor scădea şi în acest an.

Urmărește
5 afișări

România este, de altfel, singurul stat în care HeidelbergCement este prezent pentru care se anticipează reducerea volumului de ciment vândut în acest an, potrivit unei prezentări a producătorului de materiale de construcţii.

Grupul estimează, de asemenea, că şi preţul cimentului va fi diminuat.

Pe segmentul agregate, volumul vânzărilor din România s-a redus anul trecut comparativ cu 2009. Pentru acest an însă, HeidelbergCement anticipează creşterea vânzărilor şi a preţurilor.

Grupul menţionează că pentru segmentul betoane, investiţiile grupului s-au limitat anul trecut la achiziţia unei fabrici în România şi la vânzarea unor operaţiuni din Rusia.

La nivel de grup, cifra de afaceri a HeidelbergCement s-a majorat anul trecut cu 5,8%, la 11,76 miliarde de euro, Totodată, profitul net a avansat de la 168 de milioane de euro la 511 milioane de euro.

"HeidelbergCement a încheiat bine anul 2010 în pofida condiţiilor economice dificile, datorită, în principal, măsurilor de diminuare a cheltuielilor implementate din timp, în unele cazuri chiar înainte de declanşarea crizei", se arată în raportul grupului privind rezultatele de anul trecut.

Volumele de ciment şi clincher (semifabricat din care se obţine cimentul) au scăzut de la 79,3 milioane de tone în 2009 la 78,4 milioane de tone anul trecut. Volumele de agregate au urcat uşor, de la 239,5 milioane de tone la 239,7 milioane de tone.

HeidelbergCement deţine în România companiile Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici