- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.08.2014, 12:07)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, la 75,2 milioane lei
Vânzările producătorului român de cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro), ca urmare a lansării de noi produse şi extinderii gamelor existente.
Urmărește
130 afișări
Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, la 75,2 mil.lei (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
În primele 6 luni ale anului trecut cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei.
"Rezultatele constant favorabile obţinute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse şi servicii (...), precum şi strategiei de consolidare a reţelei de parteneri de distribuţie. Investim constat în cele mai noi tehnologii (...)", a declarat Mircea Tudean, directorul general al Farmec.
Pentru 2014, Farmec şi-a bugetat investiţii de 10,7 milioane lei, din care 6,8 milioane lei sunt direcţionate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare şi o linie pentru secţia de mase plastice. Tot în acest an vor fi modernizate laboratoarele de control al calităţii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
În prima parte a anului, compania a extins gamele de produse de curăţenie Nufăr şi Triumf, a lansat produse noi pentru depilare şi lacuri de unghii, a extins gama de cosmetice Farmec Natural şi a îmbunătăţit gama de produse pentru îngrijirea părului. În plus, compania a deschis în cadrul Centrului de Frumuseţe din Cluj-Napoca un salon de cosmetică.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Doi concurenți s-au logodit în secret, chiar în timpul filmărilor Asia Express 😲 Abia acum s-a aflat!
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe