Vânzările globale ale Coca-Cola scad cu 9% din cauza crizei

Publicat: 23 10. 2020, 03:08
Actualizat: 23 10. 2020, 03:10

Criza a lovit şi Coca-Cola. Vânzările globale ale companiei au scăzut cu 9% în al treilea trimestru din 2020. Chiar şi aşa, rezultatele companiei depăşesc aşteptările. Şi Coca-Cola rămâne un performer extrem de puternic. Veniturile companiei au ajuns la 8,65 miliarde de dolari.

Prognozele indicau o valoare a veniturilor de 8,36 miliarde de dolari. Gigantul American a câştigat şi 55 cenţi la tranzacţionarea acţiunilor, faţă de prognozele care indicau 46 de cenţi per acţiune. Coca-Cola îşi pune acum încrederea în China. Acolo speră să vândă mai mult.

Asta pentru că în China viaţa a revenit aproape de normal, aşa cum era înainte de virus. Să nu uităm că în timp ce economia mondială e devastată de Covid, China face miliardari pe bandă rulantă. Niciodată nu a fost atât de multă bogaţie acolo ca în 2020, arată un clasament anual.

Averea bogaţilor din China ajuns la o valoare de 4 mii de miliarde de dolari. Cam jumătate din Produsul Intern Brut al Marii Britanii. Şi peste cel al Germaniei. Şi turismul recuperează în China. Cu ocazia a opt zile naţionale libere, în China au fost înregistrate peste 637 de milioane de deplasări interne. Turismul intern a înregistrat câştiguri de peste 70 miliarde de dolari.