Vânzările H&M în România au crescut cu 55% în primul trimestru, la 41 de milioane de euro
În lei, H&M România a raportat o creştere de 45% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată într-un raport publicat marţi de companie.
La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine în România, în condiţiile în care în primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.
În schimb, H&M va deschide în această primăvară magazinul online în România, precum şi în alte şapte ţări europene (Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria şi Belgia).
Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% în primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), în timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro).
Vânzările H&M în România au crescut cu 43% în anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro) de la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro) în 2013.
Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.