Prima pagină » Economic » Vânzările H&M România au crescut cu 34% în decembrie 2013 – mai 2014, când a deschis 7 magazine

Vânzările H&M România au crescut cu 34% în decembrie 2013 – mai 2014, când a deschis 7 magazine

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul semestru al anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - mai 2014, cu 34%, până la 549 milioane coroane suedeze (61 milioane euro).
Vânzările H&M România au crescut cu 34% în decembrie 2013 - mai 2014, când a deschis 7 magazine

În lei, vânzările H&M România s-au majorat cu 30%. Vânzările includ TVA.

În perioada menţionată, retailerul a deschis şapte magazine şi a ajuns la o reţea de 35 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

În al doilea trimestru al anului fiscal, intervalul martie-mai 2014, H&M a înregistrat în România vânzări de 301 milioane de coroane suedeze (33,4 milioane euro), în creştere cu 36%, şi a deschis 5 magazine noi.

Anul trecut, vânzările H&M România au depăşit pragul de 100 milioane euro. Totodată, profitul net înregistrat de companie s-a situat la 23,6 milioane lei (5,4 miliane euro), în creştere cu 52%.

La nivel de grup, în primul semestru al anului fiscal, vânzările au crescut cu 17%, la 81,7 miliarde coroane suedeze (9,7 miliarde euro). H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul are aproape 3.300 de magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.