Vânzările magazinelor de mobilă LEM'S ar putea creşte în acest an cu 23%, la 176 milioane lei

Vânzările reţelei de magazine în sistem de franciză LEM'S, operată de producătorul de mobilă Lemet Câmpina, ar putea creşte cu 23% în acest an, de la 143 milioane lei la 176 milioane lei.

Urmărește
41 afișări

"Această creştere accelerată va fi susţinută de dezvoltarea reţelei de magazine şi de extinderea gamelor de produse", a declarat, joi, la o întâlnire cu presa, Adrian Rizea, directorul comercial al Lemet.

Magazinele din reţeaua LEM'S comercializează atât mobilier Lemet, cât şi alte categorii de produse.

Compania Lemet, care deţine o fabrică de mobilă la Câmpina, a programat un avans similar al cifrei de afaceri în acest an, de 23%, de la 65 milioane lei la 80 milioane lei.

Reţeaua a fost extinsă în acest an cu 17 magazine, în următoarele două luni urmând să fie inaugurate alte opt unităţi, în Braşov, Sfântu Gheorghe, Reghin, Topliţa, Slatina, Cernavodă, Constanţa şi Suceava.

În prezent, reţeaua acoperă aproape toate regiunile ţării, iar cel mai mare volum de vânzări se înregistrează în Ardeal (31%). Muntenia şi Oltenia generează fiecare 19%, iar Bucureşti şi Dobrogea acoperă 8% şi respectiv 7% din rulajul reţelei.

Valoarea medie de cumpărare într-un magazin LEM'S a crescut în ultimii doi ani cu aproximativ 10%, de la 2.100 în 2009 la 2.900 în acest an, potrivit lui Rizea.

Fabrica Lemet din Câmpina, singura unitate de producţie a companiei, a fost înfiinţată în 1991, iar în prezent halele de producţie acoperă o suprafaţă de peste 30.000 metri pătraţi.

Lemet şi-a propus în acest an investiţii de peste 20 milioane lei în fabrică, magazine şi promovare.

Compania va derula o investiţie pentru extinderea producţiei, în valoare de 6 milioane de euro, cofinanţată cu fonduri europene, în intervalul 2011-2012.

Piaţa mobilei a scăzut cu circa 20% anul trecut, la aproximativ 700 milioane euro, iar în 2011 s-ar putea plasa, în cel mai bun caz, la nivelul de anul precedent.

"Nu ştiu când va reveni piaţa pe plus şi consider că mai este loc de scădere, pentru că mobila este un produs de care te poţi dispensa. Pretenţiile familiilor tinere sunt scăzute în prezent, acestea nefiind foarte focusate pe dotarea casei", a spus Rizea.

El a afirmat că piaţa de mobilă "arată foarte rău", adăugând însă că există oraşe fără o ofertă viabilă pentru potenţialii clienţi interesaţi să achiziţioneze mobilă, acesta fiind unul dintre motivele pentru care Lemet a decis să-şi extindă reţeaua în cât mai multe locaţii.

Lemet este controlată de Alexandru Rizea, managerul general al companiei, care deţine 95% din părţile sociale, restul fiind în posesia lui Ioan Secuiu.

Prezent la eveniment, Alexandru Rizea a afirmat că de-a lungul timpului au fost mai mulţi investitori interesaţi să preia producătorul de mobilă, dar el nu a dorit să cedeze afacerea. Rizea a mai spus că nici listarea la bursă nu este o opţiune luată în calcul de companie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici