- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările magazinului IKEA au urcat cu 10,5% în perioada septembrie 2010-august 2011
Magazinul de mobilier şi decoraţiuni IKEA din Bucureşti a înregistrat în perioada 1 septembrie 2010- 31 august 2011 vânzări de 361,8 milioane de lei, în creştere cu 10,5% faţă de anul precedent, majoritatea celor 11 milioane de produse vândute fiind mobilier, a anunţat retailerul suedez.
Vânzările magazinului IKEA au urcat cu 10,5% în perioada septembrie 2010-august 2011 (Imagine: Andreea Alexandru/Mediafax Foto)
Astfel, aproximativ 60% din produsele vândute de magazinul IKEA între 1 septembrie 2010 şi 31 august 2011 au fost produse de mobilier, restul însemnând accesorii şi decoraţiuni, se arată într-un comunicat al Ikea.
"O creştere a vânzărilor cu 10,5% în 2011 e un motiv de mândrie pentru întreaga echipă, cu atât mai mult cu cât suntem printre puţinele pieţe IKEA care au înregistrat creşteri, vorbim despre pieţele cu magazine deja existente", a declarat Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Cea mai vândută familie de produse de mobilier a fost cea reprezentată de corpurile de bucătărie cu peste 41.000 de bucăţi, iar cea mai vândută cele mai vândute accesorii şi decoraţiuni au fost tigăile, oalele, borcanele şi ustensilele de bucătărie.
Numărul mediu al angajaţilor magazinului IKEA în perioada analizată a fost de 425 de persoane, dintre care 54% sunt femei, iar 94% fiind angajaţi pe perioadă nedeterminată. În plus, 65% dintre angajaţi lucrează la magazinul IKEA de peste 3 ani, iar media de vârstă în companie este în continuare de 31 de ani.
De asemenea, numărul vizitatorilor a crescut, magazinul primind peste 2,8 milioane de persoane.
Grupul suedez a deschis în 2007 magazinul din România, situat în nordul Bucureştiului. Centrul comercial a avut în anul de catalog 2010, respectiv 1 septembrie 2009 - 31 august 2010, vânzări de 327,4 milioane de lei, în scădere cu 13% faţă de perioada similară anterioară.
La nivel global, grupul IKEA a avut în anul de catalog 2011 vânzări de 24,7 miliarde de euro, în creştere cu 6,9% faţă de anul precendet şi a fost vizitat de 655 de milioane de persoane. Grupul deţine 287 de magazine în 26 de ţări şi are 131.000 de angajaţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO