Vânzările Metro în România au fost afectate în primul trimestru de mediul economic dificil

Retailerul german Metro a raportat o creştere de 2,5% a vânzărilor în Europa de Est în primul trimestru, la 3,8 miliarde de euro, menţionând că în România încasările au fost afectate de condiţiile macroeconomice dificile.

Urmărește
10 afișări

Metro este prezent în România prin lanţurile de magazine Metro Cash & Carry şi Real.

Numărul magazinelor Metro Cash & Carry a urcat de la 26 la 30 de unităţi, în primul trimestru, iar cel al centrelor Real a stagnat la 25, se arată în raportul Metro privind rezultatele financiare din primele trei luni.

Vânzările din Europa de Est ale Metro Cash & Carry au crescut cu 2,9%, la 2,5 miliarde de euro. Evaluate în monedă locală, încasările din regiune au avansat cu 1,8%, menţionează raportul.

"În timp ce în România evoluţia vânzărilor a rămas afectată de condiţiile macroeconomice dificile, în Rusia încasările au înregistrat o creştere de două cifre, în termeni comparabili", notează grupul german.

În ceea ce priveşte lanţul de magazine Real, încasările din Europa de Est au scăzut cu 1,8%, la 700 de milioane de euro. În monedă locală, vânzările au coborât cu 2%.

"Evoluţia încasărilor din România reflectă condiţiile macroeconomice în continuare dificile, dar şi baza mai solidă din anul trecut", se arată în raport.

La nivel global, divizia Metro Cash & Carry a înregistrat în primul trimestru vânzări de 7,03 miliarde de euro, cu 1,1% mai mari decât în perioada similară din 2010.

Real a raportat, pentru toate regiunile în care are operaţiuni, încasări de 2,6 miliarde de euro, în scădere cu 3,5%.

Retailerul notează că atât la Metro Cash & Carry, cât şi la Real, performanţele au fost influenţate negativ de faptul că Paştele a fost sărbătorit mai târziu decât anul trecut.

La nivel de grup, vânzările Metro au stagnat, în perioada analizată, la 15,5 miliarde de euro. Profitul net a avansat cu 7,6%, la 16 milioane de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici