Vânzările Nestle au scăzut cu 1,2% în primul trimestru
Vânzările Nestle au scăzut cu 1,2% în primul trimestru, la 20,3 miliarde de franci elveţieni (15,7 miliarde euro), o cauză fiind aprecierea francului, însă grupul elveţian a confirmat obiectivele pentru acest an, încurajat de cererea solidă de pe pieţele emergente, transmite Reuters.
Aprecierea francului elveţian a avut un impact negativ de aproape 10% asupra vânzărilor în primul trimestru. Cu toate acestea, încasările din afacerile de bază (care exclud efectele cursurilor de schimb valutar şi achiziţiile) au avansat cu 6,4%.
Grupurile alimentare se luptă cu scumpirea materiilor prime, precum cafeaua, laptele şi cerealele, şi mizează pe avansul preţurilor şi reducerea cheltuielilor pentru a amortiza impactul.
Nestle a majorat preţurile produselor în medie cu 1,5%.
"Impulsul nostru puternic, atât la nivelul creşterii organice, cât şi la nivelul îmbunătăţirii eficienţei, ne permite să confirmăm prognozele pentru acest an", se arată într-un comunicat al Nestle.
Pentru acest an, grupul are ca ţintă o creştere organică de 5-6% a vânzărilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO