Vânzările Nestle au scăzut cu 1,2% în primul trimestru

Vânzările Nestle au scăzut cu 1,2% în primul trimestru, la 20,3 miliarde de franci elveţieni (15,7 miliarde euro), o cauză fiind aprecierea francului, însă grupul elveţian a confirmat obiectivele pentru acest an, încurajat de cererea solidă de pe pieţele emergente, transmite Reuters.

Urmărește
6 afișări

Aprecierea francului elveţian a avut un impact negativ de aproape 10% asupra vânzărilor în primul trimestru. Cu toate acestea, încasările din afacerile de bază (care exclud efectele cursurilor de schimb valutar şi achiziţiile) au avansat cu 6,4%.

Grupurile alimentare se luptă cu scumpirea materiilor prime, precum cafeaua, laptele şi cerealele, şi mizează pe avansul preţurilor şi reducerea cheltuielilor pentru a amortiza impactul.

Nestle a majorat preţurile produselor în medie cu 1,5%.

"Impulsul nostru puternic, atât la nivelul creşterii organice, cât şi la nivelul îmbunătăţirii eficienţei, ne permite să confirmăm prognozele pentru acest an", se arată într-un comunicat al Nestle.

Pentru acest an, grupul are ca ţintă o creştere organică de 5-6% a vânzărilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici