Vânzările Nestle au scăzut cu 1,2% în primul trimestru

Publicat: 15 04. 2011, 10:39
Actualizat: 06 11. 2012, 14:05

Aprecierea francului elveţian a avut un impact negativ de aproape 10% asupra vânzărilor în primul trimestru. Cu toate acestea, încasările din afacerile de bază (care exclud efectele cursurilor de schimb valutar şi achiziţiile) au avansat cu 6,4%.

Grupurile alimentare se luptă cu scumpirea materiilor prime, precum cafeaua, laptele şi cerealele, şi mizează pe avansul preţurilor şi reducerea cheltuielilor pentru a amortiza impactul.

Nestle a majorat preţurile produselor în medie cu 1,5%.

„Impulsul nostru puternic, atât la nivelul creşterii organice, cât şi la nivelul îmbunătăţirii eficienţei, ne permite să confirmăm prognozele pentru acest an”, se arată într-un comunicat al Nestle.

Pentru acest an, grupul are ca ţintă o creştere organică de 5-6% a vânzărilor.