Vânzările PepsiCo au crescut cu 27% în primul trimestru, iar profitul a depăşit aşteptările

Vânzările PepsiCo au crescut cu 27% în primul trimestru, la 11,9 miliarde de dolari, ca urmare a majorării veniturilor în domeniul alimentelor, în timp ce profitul net a scăzut uşor, la 1,14 miliarde de dolari, dar a depăşit aşteptările, transmite Bloomberg.

Urmărește
12 afișări

Analiştii anticipau vânzări de 11,8 miliarde de dolari.

Profitul net a scăzut de la 1,43 miliarde de dolari la 1,14 miliarde de dolari.

Excluzând elementele excepţionale, profitul pe acţiune a fost de 74 de cenţi, peste aşteptările analiştilor, de 73 de cenţi.

PepsiCo, al doilea mare producător de băuturi răcoritoare din lume şi lider pe piaţa snackurilor, a reiterat estimările privind o creştere de 7%-8% a profitului pe acţiune.

În urmă cu un an, PepsiCo a a înregistrat un câştig contabil de 958 milioane de dolari.

PepsiCo obţine două treimi din venituri prin vânzările de alimente şi snackuri.

Volumul vânzărilor de băuturi în America de Nord a urcat cu 2%.

Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a anunţat săptămâna trecută o creştere de 18% a profitului net, la 1,9 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici